Lørdag den 25. maj – opsætning af stævneplads mv. Kl. 13 - Her skal vi bruge 15 hjælpere.
Søndag den 26. maj
Kl. 7.30 – Udlevering af startnumre og goodiebags mv. – 4 hjælpere, der starter dagen med dette og efterfølgende hjælper i målområdet med opsætning af forplejning samt med medaljer, indsamling af chip)
Kl. 8 – Svømmehal – 4 hjælpere (skal anvise deltagerne ift. indgang, udgang, give tilladelse til start mv.)
Kl. 8 – skiftezonevagter – 4 hjælpere (2 ved hver indgang/udgang, der sørger for at cykler ikke fjernes uden korrekt nummer, hjælper med vejledning til deltagerne osv.)
Kl. 8.30 – Cykelruten – 34 hjælpere (ikke trafikofficials) - anvisning på ruten af retning – heppe på deltagerne mv.
Kl. 9.30 – Løberuten – 5 hjælpere (anvisning af vej, heppe mv.)
Kl. 8 – Stævneplads – 5 hjælpere (kiosk og målområde generelt).